4 Απρ 2013

Στο μυαλό ενος ..Ευρωμπάτσου!


Ηταν πρωι, γυρω στις 5.00, οταν σηκωθηκα και ...προβαρα στον απεναντι καθρεφτη και παλι την αγαπημενη μου ''ποζα''! Πηρα το οπλο και φανταστηκα οτι πυροβολουσα καποιο μαλακα, στα συνορα, η σε διαδηλωση. 
Το μερος αδιαφορο, ο στοχος ιδιος..



Ωραια, τ αντανακλαστικα μου ειναι φοβερα! Ειμαι καλος στη δουλεια μου, το ξερω, τοσα χρονια δεν εχω κανει κατι λαθος, γι αυτο θα με στειλουν στην Ισπανια, τ αξιζω ο πουστης, ενω ενας αλλος συναδελφος απο τη Frontex θα ρθει  εδω...Τον λυπαμαι...

Εγω θα περασω καλυτερα, εκει παντως, απ ο τι αυτος εδω, στις κοινες περιπολιες στον Έβρο. Το χαρτι που ηρθε τις αλλες στο γραφειο, μιλουσε ξεκαθαρα για ανοικτή δράση αστυνομικών από τις χώρες-μέλη της ΕΕ (και) στην Ελλάδα. 

Kαι καλα ολα γινονται ενόψει...τουριστικής περιόδου και καλα! Ο μαλακας ο κοσμος τα πιστευει αυτα, ηθελα να ξερα; 
Βεβαια εγω δεν δινω δεκαρα, ο μισθος να πεφτει και να γνωριζουμε και κανενα γκομενακι, εκει, που καθε φορα μας στελνουν...
Τις αλλες σε κατι σεμιναρια στην Αυστρια ολο και κατι....τσιμπησαμε, αλλα πολλες απο αυτες εξω ειναι και λιγο περιεργες, δεν γουσταρουν νταηλικι και μου τη σπανε!

 
(Eδω και καλα μας δειχνουν πως να κραταμε τον...σκυλο!)


Μια απ αυτες, η Sabine, μου ελεγε οτι θα τη στειλουν ν αναλάβει υπηρεσία σ ενα αεροδρόμιο στη Κρήτη, για να ''βοηθησει'' οπως της ειπαν στη διαπιστωση της πλαστότητας ενός εγγράφου, δηλαδη στα διαβατήρια. 
Ρε μανα μου της ειπα, αφου εχουμε κι εμεις τετοια ..κωλομηχανηματα εδω, (που μπορούν να διαπιστώσουν την πλαστότητα ενός διαβατηρίου), γιατι σας στελνουν εδω σ εμας; 
Δεν ηξερε τι να μου πει κι αυτη!  Aυτη βεβαια ηθελε να τη στειλουν στη Ρόδο, ή στη Ζακυνθο, γιατι στη Κρητη ειχε ξαναπαει και τη βαριεται...

Νext time, baby, της ειπα, αλλα μαλλον τη τσαντισα και μου το εκλεισε! Γκομενακια εχει κι αλλου...Eμεις να´μαστε καλα...

 
(Εδω, σε ρηλαξ φαση με συναδελφους!)

Θα ρθουν κι αλλες και αλλοι από την ΕΕ στην Ελλάδα. Αυτο ειναι το μονο σίγουρο, οπως μας ελεγε ο διοικητης,  προχθες..
Ξυπναει και ο μαλακας ο κοσμος σιγα σιγα. Τα λεγε και ο Γιούνκερ τις αλλες για τις αντιδράσεις στα μετρα, αλλα δεν πιστευω να γινει κανενα ...μπαμ, τωρα κοντα..

Οχι τιποτα, μη χασω και τη μεταθεση στην Ισπανια και τα γκομενακια.....

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



1 σχόλιο:

  1. Κακοήθειες για το πολύτιμο έργο της φύλαξης των συνόρων μας...


    Μ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε χρήστης μπορεί να σχολιάσει στο γλόμπινγκ αφού επιλέξει διακριτικό ψευδώνυμο για αποφυγή συγχίσεων είτε με λογαριασμό Google είτε με τη χρήση της υπηρεσίας openID είτε με την απλή επιλογή ονόματος χρήστη.
Προσβλητικά ή υβριστικά σχόλια για συντάκτες ή σχολιαστές θα διαγράφονται. Δεν ενθαρρύνεται η χρήση υβριστικών λέξεων ή εκφράσεων.
Ο σχολιασμός γίνεται με το ελληνικό αλφάβητο και με μικρά γράμματα

Οι διαχειριστές έχουν τη δυνατότητα να προβαίνουν σε διαγραφή σχολίων που δημιουργούν σκόπιμη ή μη σύγχιση και απομάκρυνση από το θέμα της ανάρτησης.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...